Update coronavirus

Er zijn op dit moment veel vragen met betrekking tot het coronavirus (COVID-19). Onze medewerkers doen er alles aan om iedereen van een antwoord te voorzien. Het kan door de drukte voorkomen dat de wachttijden voor telefoon en e-mail langer zijn dan je normaal van ons gewend bent. Daarom proberen we iedere dag de actuele richtlijnen te updaten op deze veelgestelde vragen pagina.  

Veelgestelde vragen over het coronavirus 

Is ZooParc geopend?
Naar aanleiding van de genomen maatregelen en adviezen rondom het coronavirus van het RIVM, de Nederlandse overheid en de betreffende Veiligheidsregio is helaas besloten dat Dierenrijkt/m dinsdag 9 februari gesloten is. Vanzelfsprekend komt het welzijn van de dieren niet in het gedrang. 

Wat gebeurt er met de dieren in ZooParc?
Het welzijn van de dieren is gegarandeerd en heeft onze hoogste prioriteit. De verzorging van onze dieren gaat daarom gewoon door. Uiteraard volgen wij de hygiënevoorschriften en adviezen voor onze werknemers.

Ik heb een arrangement (zoals een schoolreisje of kinderfeestje) of activiteit voor meerdere personen bij ZooParc gereserveerd. Kan dit nog doorgaan?
Er wordt hierover contact met je opgenomen, je hoeft hiervoor zelf niets te doen. Mocht je toch alvast een vraag willen stellen, dan kan dat via info@libemafunfactory.nl

Ik zou graag ZooParc willen bezoeken met mijn abonnement maar ik heb geen toegang door sluiting van het park. Wat betekent dit voor mij?
Abonnementhouders hebben op 13-1-2021 een e-mail ontvangen met meer informatie. Je kunt deze e-mail hier bekijken.

Ik heb reeds online een ticket gekocht en heb hiervoor een tijdslot gereserveerd. Kan ik op een ander moment naar het park gaan?
Om jou op een ander moment de gelegenheid te geven het park te bezoeken, worden je huidige tickets automatisch verlengd, waardoor deze t/m 30 juni 2021 te gebruiken zijn. Je dient – na heropening van het park – opnieuw een bezoekdag en tijdslot te reserveren op de website (“ik heb al een ticket”). Je ontvangt hierover uiterlijk vrijdag 15 januari een e-mail.

Ik had reeds online een ticket gekocht en had hiervoor een tijdslot gereserveerd voor de sluiting in november, deze tickets zijn verlengd tot 28 februari 2021. Worden deze tickets verlengd?
 De looptijd van deze tickets worden ook verlengd t/m 30 juni 2021. Je dient – na heropening van het park – opnieuw een bezoekdag en tijdslot te reserveren op de website (“ik heb al een ticket”).

Ik ben reeds in het bezit van een actieticket (zoals DPG Media en ANWB) met een geldigheid t/m 31 december 2020. Wordt de geldigheid verlengd?
De looptijd van deze acties wordt verlengd t/m 30 juni 2021. Voor verdere vragen kun je contact opnemen met de ticketaanbieder. Ook voor deze tickets geldt dat een bezoekdag en tijdslot  gereserveerd dient te worden op de website (“ik heb al een ticket”).

Ik ben reeds in het bezit van een ticket via een loterij (zoals BankGiro Loterij en Nationale Postcode Loterij). Kan ik op een ander moment naar het park gaan?
Heb je een reservering gemaakt in de periode van dinsdag 15 december t/m dinsdag 9 februari via een loterij, dan ontvang je vanuit de betreffende loterij een bericht met de nieuwe code, zodat je, op het moment dat het park weer open is een nieuwe reservering kan maken. Voor verdere vragen omtrent tickets via een loterij kun je contact opnemen met de ticketaanbieder via info@uitstapjenaarkeuze.nl of info@dagjewegnaarkeuze.nl.

Ik heb een horeca combi-deal gekocht via de website. Kan ik deze nog gebruiken?
Je kunt jouw aangekochte horeca combi-deal gebruiken bij jouw volgende bezoek.
 
Mocht uw vraag en antwoord niet bij bovenstaande informatie staan, dan kunt u contact opnemen via 0478 – 64 00 46

De mooiste tijd beleef je bij ZooParc Overloon, onderdeel van Libéma