Laatst gewijzigd: 25-02-2022
Zijn er zaken waarmee ik rekening moet houden voordat ik naar ZooParc kom?
ZooParc vraagt je om op voorhand je bezoek te reserveren, zodat iedereen op een prettige manier gespreid binnenkomt in het park. Uitgezonderd zijn onze abonnementhouders.
Hoe moeten we onze tijdsblokken reserveren?
De tijdsblokken zijn online te reserveren via onze ticketshop. Hier kun je stapsgewijs een reservering maken voor een tijdsblok dat voor je schikt. Houd er rekening mee dat wanneer er geen tijdsblok geselecteerd wordt, de reservering niet gemaakt wordt. Voor abonnementhouders is dit niet van toepassing.
Hoe dienen de tickets gescand te worden aan de ingang van het park?
Je kunt de tickets uitprinten, maar je kunt de tickets ook tonen via de telefoon of tablet.
Ik ben reeds in het bezit van een actieticket (zoals DPG Media en ANWB) met een geldigheid t/m 20-12-2021. Wordt de geldigheid verlengd?
De looptijd van deze acties wordt verlengd t/m 30 juni 2022. Voor verdere vragen kun je contact opnemen met de ticketaanbieder. Ook voor deze tickets geldt dat een bezoekdag en tijdslot gereserveerd dient te worden op de website (“ik heb al een ticket”).
Ik ben reeds in het bezit van een ticket via een loterij (zoals BankGiro Loterij en Nationale Postcode Loterij) voor de periode dat het park gesloten was. Kan ik op een ander moment naar het park gaan?
Heb je een reservering gemaakt in de periode van 20 december 2021 t/m 25 januari 2022 via een loterij, dan ontvang je vanuit de betreffende loterij een bericht met de nieuwe code, zodat je een nieuwe reservering kan maken. Voor verdere vragen omtrent tickets via een loterij kun je contact opnemen met de ticketaanbieder via info@uitstapjenaarkeuze.nl of info@dagjewegnaarkeuze.nl.
Ik heb een kind in de leeftijd van 0 t/m 2 jaar, deze tickets zijn gratis, moet ik hiervoor een ticket aanvragen?
Om drukte bij onze ingang goed in te kunnen schatten, dienen ook de allerkleinsten een ticket te reserveren. Voor personen waarvoor geen ticket is gereserveerd, is toegang niet mogelijk. Voor abonnementhouders is dit niet van toepassing.
Mocht uw vraag en antwoord niet bij bovenstaande informatie staan kunt u telefonisch contact opnemen via 0478–640046, maakt u keuze 3.