We zijn verheugd je te mogen melden dat ZooParc weer open is voor publiek. Voor meer informatie klik hier.

Update coronavirus

Veelgestelde vragen over het coronavirus 

Zijn er zaken waarmee ik rekening moet houden voordat ik naar ZooParc kom?
Vanzelfsprekend staat jouw veiligheid én die van onze dieren en medewerkers voorop.  ZooParc hanteert – vanwege veiligheidsredenen – een maximum aantal bezoekers per dag. Om dit maximum te bewaken en jouw bezoek te kunnen garanderen, is het noodzakelijk om op voorhand online toegang tot het park te reserveren.  

Let op: dit geldt óók voor abonnementhouders, mensen die een ticket (via een actiepartner) hebben gekocht of een ticket hebben gewonnen. Uitgezonderd zijn gasten van de vakantieparken; voor hen geldt dat de Attractiepas voldoende is. Heb je nog geen ticket, dan kun je deze alleen online aanschaffen in onze webshop 

Heb je al een ticket of ben je abonnementhouder, reserveer dan je toegang
Heb je nog geen ticket, bestel deze dan online voor € 16,00 per stuk 

Is het nodig om een coronatoegangsbewijs te overleggen voor mijn bezoek aan ZooParc?
Voor toegang tot ZooParc is geen coronatoegangsbewijs nodig. De horeca is voorzien van afhaalpunten met zitgelegenheid.

Hoe moeten we onze tijdsblokken reserveren?
De tijdsblokken zijn online te reserveren via onze ticketshop. Hier kunt u stapsgewijs een reservering maken voor een tijdsblok dat voor u schikt. Houd er rekening mee dat wanneer er geen tijdsblok geselecteerd wordt, de reservering niet gemaakt wordt.  

Ik heb een kind van 0 tot en met 2 jaar, deze tickets zijn gratis. Moet ik hiervoor een ticket aanvragen?
Omdat we maar een maximaal aantal personen mogen toelaten per dag, dienen ook de allerkleinste een ticket te reserveren. Gezien alle maatregelen mogen we dit aantal niet overschrijden. Voor personen waarvoor geen ticket is gereserveerd, is toegang niet mogelijk.  

Hoe dienen de tickets gescand te worden aan de ingang van het park?
U kunt de tickets uitprinten, maar u kunt de tickets ook tonen via de telefoon of tablet.  

Welke maatregelen worden er in ZooParc getroffen om de veiligheid van een ieder te waarborgen?
Er is – vanwege de veiligheid – een aantal maatregelen getroffen om jouw veiligheid én die van onze dieren en medewerkers te waarborgen.  

  • Er geldt een maximum aantal bezoekers per dag in het park. Om dit maximum te bewaken en jouw bezoek te kunnen garanderen, is het noodzakelijk om op voorhand online toegang tot het park te reserveren  
  • Tickets zijn uitsluitend online te koop om wachtrijen bij de kassa’s te voorkomen   
  • Bij iedere horecagelegenheid, toiletvoorziening en winkel is desinfectiegel aanwezig waar je gratis gebruik van kunt maken  
  • De horeca is voorzien van afhaalpunten met zitgelegenheid
  • Vanzelfsprekend blijven mensen thuis bij klachten van neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts. Als een huisgenoot of gezinslid hier last van heeft, blijft het hele huishouden thuis. 

Kan ik iets te eten of drinken kopen in het park?
Jazeker, de horeca is voorzien van afhaalpunten met zitgelegenheid. Je kunt tevens bestellen middels een QR code.

Zijn er faciliteiten voor de (kleinste) kinderen, zoals een magnetron voor het opwarmen van de fles?
Ja, een magnetron is aanwezig  

Kan ik gebruikmaken van de toiletten?
Alle toiletten in het park zijn, al dan niet in een aangepaste vorm, toegankelijk voor bezoekers. Per toiletruimte kan één persoon (m.u.v. ouder met kind) tegelijk naar binnen.

Waar kan ik mijn auto parkeren?
Parkeren geschied op beide parkeerplaatsen van ZooParc. Hierbij gelden de regels van de Nederlandse verkeerswet.   

Mocht uw vraag en antwoord niet bij bovenstaande informatie staan kunt u telefonisch contact opnemen via 0478–640046, maakt u keuze 3.  

De mooiste tijd beleef je bij ZooParc Overloon, onderdeel van Libéma